מודל היברידי הוא כאשר לחברה יש גם עובדים פנימיים וגם עובדים במיקור חוץ. לחברה יכולה להיות שילוב של פרילנסרים, קבלנים ועובדים במשרה מלאה. ישנם יתרונות רבים לדגם היברידי. הסיבה העיקרית לכך היא לספק גמישות לחברות שאין להן את המשאבים להעסיק עובדים במשרה מלאה לכל תפקיד.
אבל יש גם חסרונות לסוג זה של מודל. אחד הגדולים שבהם הוא שיכול להיות קשה לתאם עבודה בין עובדים פנימיים ועובדים במיקור חוץ. קשה גם לנהל מערכי מיומנויות ואחריות שונים בין סוגים שונים של עובדים.
פלטפורמת היי בוב מבינה שניהול מודל היברידי אינו קל. זה מחייב אותכם להיות מודעים לסיכונים והתגמולים של שני הדגמים. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שיש לכם הבנה ברורה של מה החברה שלכם צריכה ושאתם מודעים ליתרונות ולחסרונות של כל דגם.
האתגרים של ניהול אסטרטגיית שיווק היברידית
מודל היברידי הוא אסטרטגיה שיווקית המשלבת גם שיווק דיגיטלי וגם מסורתי. זוהי דרך להשיג את המיטב משני העולמות על ידי שילוב הכוח של שיווק דיגיטלי עם היתרונות של שיווק מסורתי.
– הצורך לאזן בין שני סגנונות השיווק השונים
– הצורך לנהל קמפיינים שיווקיים נכנסים ויוצאים כאחד
– הצורך במערכת משולבת המאפשרת לכם למדוד את הצלחת האסטרטגיה ההיברידית שלכם.
– חוסר משאבים וזמן לניהול שני ערוצי השיווק
– קושי במדידת החזר של קמפיין שיווק משולב
– קושי בניהול שני הצוותים הנפרדים
אם אתם רוצים להצליח בעסק הזה, אתם צריכים להיות מסוגלים לנהל את העסק המקוון שלכם היטב. אבל ניהול עסק מקוון יכול להיות די מאתגר, במיוחד כשאתם חדשים בו ואינכם יודע אילו צעדים לנקוט או כיצד לעשות זאת. חברת היי בוב מספקת פלטפורמה קלה ונגישה לניהול עובדים העוזרת למחלקת משאבי אנוש לייעל את תפוקת העובדים במודל היברידי.